We believe our important role during musicals,plays and other stage works is to properly convey the creator's thoughts to the audience.
We are constantly improving not only our thechnical capabilities,but also communication;aiming for a higher degree of perfection in our work.
Main achievements
◆エイベックス・エンタテインメント、エイベックスピクチャーズ
「BIOHAZARD THE STAGE」(2015年)
舞台「戦国BASARA4 皇」(2016年)
舞台「義風堂々!!」(2017年)
「DEVIL MAY CRYーTHE LIVE HACKERー」(2019年)
「Paradox Live on Stage」 (2021年)
◆マーベラス
「家庭教師ヒットマンREBORN! the STAGE -隠し弾(SECRET BULLET)- (2020年)
『あんさんぶるスターズ!オン・ステージ』(2016年)
◆ネルケプランニング
ミュージカル『陰陽師』~大江山編~(2020年)
『少女☆歌劇 レヴュースタァライト』シリーズ
ブロードウェイミュージカル『スイートチャリティ』 (2016年)
◆ポリゴンマジック
ミュージカル「地縛少年花子くん-The Musical-」(2021年)
◆明治座、BUSHIROAD
舞台 「擾乱 THE PRENCESS OF SNOW AND BLOOD~陽いづる雪月花編~」(2021年)
◆東宝
ミュージカル『GHOST』(2021年)
『CLUB SEVEN ZEROⅢ』(2021年)
◆映画演劇文化協会主催 東宝ミュージカルツアー版
『王様と、私』
『南太平洋』
『キス・三―・ケイト』
◆明治座公演
『祇園の姉妹』(2016年)
『仮縫』(2018年)
◆東宝ミュージカル
『FUN HOME』(2018年)
◆2006年からの音楽座ミュージカルのすべての公演
『シャボン玉とんだ宇宙までとんだ』
『とってもゴースト』
『マドモアゼルモーツアルト』
『アイ・ラブ・坊ちゃん』
『リトルプリンス』
『泣かないで』
『ホーム』
『メトロに乗って』
『21C マドモアゼルモーツアルト』
『ラブ・レター』
『グッバイマイダーリン』
『SUNDAY』
『JUST CLIMAX』
『7dolls』